Happymess

woensdag 17 juni 2015

Baby harembroekje

HayHay!

Een paar weekjes geleden ben ik weer achter de naaimachine gekropen.
De eerste weken na de geboorte van Bram kwam het er eventjes niet van. 
Maar ik ben de schade aan het inhalen hoor ;-)
Sinds kort heb ik kennisgemaakt met een, 
voor mij nieuw, 
stoffenlabel, genaamd By Lots.
(Klik op de naam voor meer info!)
By Lots maakt prachtige vrolijke stoffen en dit spreekt mij natuurlijk erg aan :-)
Inmiddels heb ik van de stoffen drie creaties gemaakt
en als eerste laat ik jullie het harembroekje zien. 
Het is een babybroekje van tricot geworden en Bram was model ;-)
Het patroon heb ik zelf getekend.
Wat bestaande broekjes nam ik als leidraad.
Eentje voor nu en eentje voor later...

 En hier is ons model!

 Wat een stoertje hè?!
En nog 1 keer die voetjes... 
Ik ben verliefd hoor!!!

Fijne Dag!
-X- Veel Liefs -X-

8 opmerkingen:

  1. Hé, wat leuk! Staat hem goed en leuk om iets zelfsgemaakt aan te kunnen trekken. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Nu zie ik pas de sterretjes op het stof... Mooi kleurtje... past bij het blauwe voetje ... dat intussen weeral netjes properkes gewassen is! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Dat stoffenmerk ken ik niet, ik zal het eens bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hmm de site doet nogal vervelend, zowel op mobiel als op de pc. Het is niet echt een duidelijke webwinkel of ligt dat aan mij?

      Verwijderen
  4. Och wat een lekker mannetje! En dat broekje staat wreed goed!! Voorlopig kan de kleine man weer vooruit met ook al een maatje groter in de kast. Ik zeg: Goed bezig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooi mannetje 💙 En wat is ie lieffff en stoer ook natuurlijk ;)
    En het broekje is ook erg mooi. Hele leuke stof.
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mannetje en een heerlijk broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super tof! Ik wou dat ik broekjes voor Nina naaien kon!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!