Happymess

maandag 18 mei 2015

Babykleding voor Bram

HayHay!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! :-)

Vlak voor de geboorte van Bram maakte ik een setje kleding.
Dit zal jullie vast niet verbazen en ook niet dat het een vrolijk setje is geworden ;-)
Het patroon van dit leuke mutsje heb ik gevonden op de site van Zaaberry


Het patroon van dit shirt is van de Droomfabriek




De inspiratie voor dit babybroekje haalde ik bij Hellobettyblogt vandaan.

En nu alles bij elkaar...
Bij een stoffenwinkel in Duitsland vond ik deze vrolijke tricot en het blauwe boordband.
Bram heeft het inmiddels getest ;-)

Erg fijne stof, die na meerdere keren wassen ook mooi blijft!

Fijne dag en een fijne nieuwe week!

-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje! Gaat alles goed? Zo te zien wel, lekker aan het slapen, lief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Lief!
      Alles gaat hier steeds beter en ben enorm aan het genieten :-)

      Verwijderen
  2. Ik zag het al op IG maar hier zijn de fotootjes nog schattiger met Brammetje in de kleertjes!
    Mooi en zo knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat hartstikke goed!
    Was het geen ontzettend gepriegel? Ik moet ook aan de slag voor een klein jongetje, dus ben wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!