Happymess

woensdag 19 november 2014

Vlaggetjeslijn voor heel veel jaren

HayHay!

Allereerst heeeeeeel erg bedankt voor alle lieve en leuke reacties
op mijn zwangerschap!
Wat word ik hier blij van :-)

Vorige week werd mijn nichtje gedoopt en voor haar maakte
ik een (symbolische) vlaggetjeslijn.
Ik maakte de vlaggetjeslijn op dezelfde wijze 
als deze verjaardagsslinger/vlaggetjeslijn.
In plaats van sterren koos ik deze keer voor hartjes 
en zie hier het resultaat...


De kleuren passen goed in het huis.
Als ze straks 1 jaar wordt dan kan het eerste cijfertje aan de lijn.
Gevolgd door nog veel meer cijfertjes :-)
Is er iets anders te vieren? 
Dan kan er een blanco hartje aan de vlaggetjeslijn. 

Ik wens jullie een fijne week!

-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!