Happymess

woensdag 15 oktober 2014

Kleine haakprojectjes & hartjesswap

HayHay!

Ik had het kunnen weten...
Haken is erg verslavend...
Overal op internet kun je het lezen...
en ik doe vrolijk mee ;-)
Een tijdje geleden maakte ik een paar sleutelhangers en een kasthanger 





Op het mooie blog van Karin aan de haak staat een werkbeschrijving van deze hanger.
Leuk om iemand cadeau te doen.
Veel haakplezier ;-)

Tot slot kreeg ik afgelopen week een erg leuk hartje per post!

De hartjes hebben inmiddels een plekje in mijn huisje gekregen.

Fijne dag!
-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle

4 opmerkingen:

  1. Jee, wat een leuke swap! Ontzettend mooi. Je hebt ook leuke hangers gemaakt! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haken is inderdaad zoooooo erg verslavend! Mooi die kastenhanger!
    De hartjes zijn ook lief... Het kralensnoer vind ik echt mooi... zijn het zelfgemaakte kralen denk je? Tof hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haken is zo leuk!! Je kreeg mooie hartjes opgestuurd zeg! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief, al die hartjes bij elkaar. En die hanger komt op mijn lijstje, ook al zo lief en fris.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!