Happymess

dinsdag 9 september 2014

Terug in Blogland! Knapzak en verjaardagsslinger

HayHay!

Het heeft even geduurd (lees 2 maand, kwam ik net achter...OEPS ;-)),
maar ik ben terug in blogland!
De vakantie is voorbij gevlogen en het dagelijks leven 
is hier al weer een paar weekjes op gang.
Hoe was jullie vakantie?
De mijne leuk, ik ben met mijn Happy Caravan naar Zuid-Frankrijk
en naar Lowlands geweest :-)

Deze zomer heb ik ook wat creaties gemaakt.
Het zoontje van een goede vriendin werd alweer 1 jaar, voor hem maakte ik dit...
Een knapzak en een verjaardagsslinger.
 Op de tas staat de eerste letter van zijn naam.
 De hengels van de tas heb ik gemaakt van een soort lint.
 Het patroon is afkomstig uit het boek "Zo Geknipt!".
 De tas heeft een voorvak met een sluiting van klittenband.

 Voorzien van paspel en een lusje om het voorvak te openen. 
 Ook maakte ik verjaardagsslinger,
met zijn naam en leeftijd.

Elk jaar kan er een nieuw cijfer op de slinger,
het sterretje is namelijk bevestigd met klittenband.
Voorlopig kan hij een tijd vooruit ;-)
Geen verjaardag maar wel een feestje? 
Dan kan er een leeg sterretje op slinger!

Nou dat was het voor vandaag :-)
Tot snel!
En nu ga ik een bezoekje brengen aan andere blogs!

-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle


7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie tas! En die slinger is ook geweldig. Handig om allemaal al cijfers klaar te hebben. Zo kan hij inderdaad even vooruit! ;-)
    En altijd fijn, een leuke vakantie. Daar kun je wel even weer op teren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent! Volgen er nog fotootjes van Happy in Frankrijk??? Ik ben wel curieus hoor! ;-)
    Mooie sportzak en toffe slinger maakte je! Het idee van de sterretjes is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de tas zag ik al op facebook voorbij komen. Leuk idee ook die slinger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug! Mooie tas en slinger. Echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Zeg! Ik ben benieuwd hoe je de sterren en letters geknipt hebt, want dat vind ik altijd een echte uitdaging. Heb je daar nog tips voor toevallig?

    Groet, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hay Sanne,
      Bedankt voor je berichtje!
      Ik maak van papier eerst een sjabloon en deze trek ik vervolgens over op vilt.
      Daarna (netjes) uitknippen. Het is wel een precies werkje ;-)
      Liefs Danielle

      Verwijderen
  6. Ziet er erg leuk uit, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!