Happymess

donderdag 12 juni 2014

Happy Summer hartjesswap

HayHay!

Het is weer bijna tijd voor de hartjesswap die georganiseerd wordt door StudioZakka.
Deze lente maakte ik dit hartje 
en voor de komende zomer heb ik dit hartje gemaakt:

 Het hartje is gemaakt van 2 lagen vilt en daarop een zomers stofje...
 Bij de zomer moet ik o.a. denken aan bloeiende rozen en (hopelijk) veel vlinders,
daarom dit stofje en gehaakte vlinders.
Vlinders haken is een leuke bezigheid :-)

Nu het hartje nog even inpakken en dan kan het op de post.
Hopelijk ontvang ik deze keer een hartje terug.
De vorige keer had ik pech en ontving ik een lege enveloppe die al open was...
De ontvangster van mijn hartje was er erg blij mee :-)

Fijne Dag!
-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk ! Doe jij vulling tussen de vilt ?
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa ik was de gelukkige ontvanger de vorige keer....heel leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig met die vlindertjes! Ik duim voor een prachtig ongebroken hart! Om in de Happy te hangen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi hartje heb je gemaakt!! Het ligt bij mij ook al klaar. Dit weekend maar even versturen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!