Happymess

vrijdag 18 april 2014

Uitslag Give Away!

HayHay!

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!
En welkom nieuwe volgers :-)

Vandaag is het tijd voor de uitslag van mijn Give Away!
Alle reacties heb ik genummerd op volgorde van plaatsing.
De nummers noteerde ik op papiertjes en deze vouwde ik twee keer dubbel...
 Daarna heb ik ze in de Clutch gestopt,
Wel zo handig ;-)
Even husselen...
 En de winnaar is...
 Nummer 2!
Oftwel de tweede reactie!
De Clutch gaat naar Anne-Co van Stof With Love.
Het duimen heeft gewerkt :-)
Anne-Co mail je mij even jouw adres?
Dan zorg ik ervoor dat de Clutch jouw kant op komt!

Fijne Paasdagen allemaal!

-X- Veel Liefs -X-

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke trekking. Gefeliciteerd voor de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jammer... Dikke proficiat voor de winnaar!
    Ik blijf niet lang getreurd want via je bericht vond ik het patroon wat ik fantastisch vind! Ik heb er inmiddels zelf ook al 2 clutches mee gemaakt.
    Echt een superpatroontje!
    Bedankt voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah fantastisch! Ik moest al zo lachen, de tweede gewonnen give away in een week! Ik ben er heeeeel blij mee. Ik vind hem zo mooi! Alvast heel erg bedankt, ik ga je mailen!!
    Liefs Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe blog! ik nomineer je voor de liebster blog award!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!