Happymess

vrijdag 14 februari 2014

Happy Valentine's Day!

HayHay!

Valentijnsdag,
de meningen zijn er over verdeeld...
Je kunt het mooie dag vinden of er tegen zijn omdat het bijv. toch wel erg commercieel is.
Zelf doe ik niet mee aan het "commerciële" gebeuren
maar ik vind het wel een mooie dag om iets liefs te doen
of om iets liefs te geven en dat hoeft amper iets te kosten.
Kleine gebaren, met veel liefde :-)
Zoiets kun je niet vaak genoeg doen,
dus waarom vandaag ook niet.


 Onlangs gaf ik dit schutbolletje aan een dierbaar persoon.
Om de "voet" haakte ik een randje,
op basis van een patroon uit het boek Haken & Kleur.
Zo'n leuk boek!!!


En vanmiddag bakte ik een choco/vanille cake,
geheel in stijl ;-)
Speciaal voor manlief
(en natuurlijk ook een beetje eigenbelang...)

Bij deze wil ik jullie graag een 
Happy Valentine's Day wensen!
Oftewel,
een hele fijne dag en een Happy Weekend!

-X- Veel Liefs -X-
Daniëlle

2 opmerkingen:

  1. Fijne Valentijn! Laat de heerlijk uitziende cake maar smaken!
    Leuk weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy Valentine meissie enne bekend kikkertje ;-). Leuk gefotografeerd!!! Eet smakelijk.
    XOXO @ntoinet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!