Happymess

zondag 19 januari 2014

Rokje met colsjaal

HayHay!

Het is weer tijd voor rokjesparade!
Dit keer een simpel rokje van wolachtige stof.
Tijdens het Stoffenspektakel werd ik verliefd op deze stof.
Ik zag de stof aan het begin van onze tour ergens midden op het plein.
En misschien verwacht je het al...
Maar toen ik mijn zinnen op deze stof had gezet en de kraam na een paar uur
weer terug wilde vinden, was dit alles behalve makkelijk.
Gelukkig was ik samen met mijn zus en net toen ik op wilde geven,
zag ik daar weer die prachtige stof :-)
Wat een geluk!


 Van de stof maakte ik een rokje met een bijpassende colsjaal.
Dit keer een simpel model waarin de stof goed uitkomt.
Het was wel een precisie werkje omdat ik het patroon in de zijnaad door wilde laten lopen.
Ook de colsjaal vergde geduld.
Na een verkeerde start en te moeilijk denken is het uiteindelijk wel gelukt.
(soms kun je beter direct op zoek gaan naar een werkbeschrijving ;-) )
Tadaaaaaa....



Blij met mijn nieuwe setje :-)

Happy Sunday!
Happy Weekend!

-X- Liefs -X-
Daniƫlle

7 opmerkingen:

  1. Wow wat een leuk rokje ♡.XOXO @nnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het rokje en de colsjaal werkelijk prachtig. Wat een leuke stof!!! Goed te combineren ook. Je zult er vast veel plezier van hebben.

    Groetjes Greetje
    www.homemadebygreetje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat enorm leuk! Helemaal mijn smaak dat stofje. Knap dat je zo'n leuke outfit hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooi dat stofje! Gelukkig dat je het kraam nog op het nippertje terug vond. :) Zoiets zou ik nu ook voor hebben.
    Heel mooi gemaakt en die sjaal is een goed idee. Je vestje kleurt er bovendien prachtig bij!
    Een werkje om fier op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stof heb je gebruikt. Mooi gemaakt hoor.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig!!! Super mooi, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!