Happymess

zondag 22 december 2013

Kerstsok

HoHoHo!

Tijd voor een nieuw kerstberichtje.
Wat is het toch een fijne tijd om leuke dingen te maken!

Iets wat al even op mijn to make lijstje stond was het maken van een kerstsok.
In blogland zag ik al leuke exemplaren voorbij komen,
zoals bij eva maria.

Ik heb een soort gelijke sok gemaakt maar dan zonder de omslag.
Als basispatroon heb ik oude kerstsok gebruikt,
deze heb ik omgetrokken en nog iets aangepast tot mijn gewenste model.
En zo is de sok geworden:



Je kunt de sok ook omslaan omdat deze is gevoerd.
Het is een leuk projectje die normaal gesproken niet zoveel tijd in beslag neemt.
Behalve als je je dag niet hebt ;-)
heb de sok namelijk 5 keer uit elkaar gehaald omdat er steeds iets fout ging...
Maar het is gelukkig een mooie sok geworden.

Happy Sunday!

-X- Liefs -X-
Daniƫlle

3 opmerkingen:

  1. Een heel mooie sok vooral ook door de leuke stofjes die je koos! De bol ernaast vind ik ook prachtig!
    Fijne Kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik kwam je naam tegen op verschillende blogs dus het werd tijd om eens een kijkje te nemen op jouw blog! Het is hartstikke gezellig hier dus k ga je volgen! Groetjes, Lotte ps toffe kerstsok!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!