Happymess

zondag 27 oktober 2013

Pompoenen tijd!

HayHay!

Overal kom je ze tegen en met Halloween voor de deur mogen ze niet ontbreken.
Maar dit was niet mijn reden.
Ik vind het zo leuk als decoratie voor de herfst.
Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven door ze te maken van "Polkadot-stof".






Mijn inspiratie voor het maken van deze pompoenen heb ik
bij de Thompson Family vandaan gehaald.
Op deze site staat ook een werkbeschrijving.
Zij maakt prachtige mega grote pompoenen.
Die staan op mijn to-do lijstje ;-)




Nog een Happy Weekend
en waai niet weg!

Veel liefs,
Daniƫlle

7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk en heel creatief. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk en heel creatief. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, je hebt de familie compleet :) Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! ! Mooi gemaakt weer, en ik herken de stof. Ps:ik kan je via Google friend connect niet meer volgen sinds je een nieuw adres hebt. Wel via bloglovin. Maar daar kijk ik veel minder vaak. Weet je hoe ik dat oplos?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! En de jouwe vind ik mooier vooral met dat houten stokje en natuurlijk je leuke stofjes. Hoe heb je dat stokje bevestigd? Echt knap gemaakt. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He, zo leuk jouw pompoenen ! Echt gaaf met dat stokje erin ! Toeval, ik maakte er ook 2, maar beetje op een andere manier.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!