Happymess

woensdag 30 oktober 2013

Herfst Kussens

HayHay!

Op de Hip en Handgemaakt markt kwam ik super leuke stof tegen.
Die moest en zou mee naar huis :-)
Het was een lap die bestond uit 4 rechthoeken met daarin een print,
ook wel een panel genoemd.
De stof is van Michael Miller en o.a. te koop bij Studio Saartje.

Van deze stof heb ik twee kussens gemaakt.
Ze passen goed bij de herfst maar zijn daarna ook leuk.

Kussen 1:



Kussen 2:


De kussens zijn aan twee kanten te gebruiken,
voor als je van variatie houdt ;-)


De kussens hebben inmiddels een mooi plekje gevonden,
namelijk in twee groene fauteuils.

Fijne Dag!

-X- Liefs -X-
Daniƫlle

7 opmerkingen:

  1. Mooi!
    En ik zie alles weer hoor.

    Alvast een tipje van de sluier. Er ligt een snailmail voor je klaar.
    Ik maak er nog 1 af en dan kunnen er drie gelijk op de post. Hou je brievenbus dus in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oehhh LeukLeuk!!!
      Hou mijn brievenbus in de gaten :-)
      Ben heeeeel benieuwd!
      Liefs Danielle

      Verwijderen
  2. Haha, en ik maar denken: wat gaat ze met die stof doen, maar erg leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorm leuke kussens! Vooral de vosjes en eekhoorns :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kussens! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super super super mooi.
    Prachtige diertjes.
    die vosjes aaah
    Die eekhoorns oooh

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!